fre 29 april

Nu har jag sjungit och sjungit, det dumma var att jag värmde inte upp utan körde på, inte så bra. men nu känner jag mig lite trött i halsen. därför blir det sångvila, men det är svårt att vila när man sjunger nästan hela tiden.

något som jag har tänkt på är att även om jag har känt mig osäker, så om jag söker så ska jag köra hundra procent och intala mig själv att jag sjunger bäst i världen och vara glad. jag vill ju göra det bästa ifrån mig nu på söndag. jag ska använda mig av en mantra som jag ska säga för mig själv. " jag kan sjunga, jag har det som krävs, jag kommer inte låta min nervösitet ta det bästa av mig själv, jag kommer gå vidare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!