Jobb och musik, där har vi det!

Peace and love veckan har varit mycket jobb men i väldigt trevligt sällskap. jag jobbade inget på fredag och lördag. de kändes väldigt lyxigt!de roligaste var när jag fick komma in backstage på lördagen, då jag passade på att vnetworka och smygtitta på artister.  en bra vecka helt enkelt!


28 juni, tre stycken sov hos oss. så det blev 4 musiker i lägenheten med mycket musikspel.



29 juni, tog en liten tur i campingen. fast att jag jobbade nära campingen så var jag typ aldrig där. det var alldeles för mycket folk för att man skulle hitta någon man kände. Peace and love hade 50 000 besökare i år. alltså invånar antalet i borlänge fördublades i en vecka.


Såg på Lycke Li


30 juni, såg på veronicka maggio tillsammans med Mikael, letade efter Linnea men hittade inte henne. sedan var det springa till jobbet!



efter jobbet blev det M.I.A, helt grymt med mycket dans.



<3


Under M.I.A tog hon upp en massa folk på scenen, synd att man inte stod längst fram!


1 juli, fest!


såg på the strokes!



2 juli, hoola bandola band


hittade ett par coola glasögon som jag fick ta med hem!



fick ett backstage band så jag kom in i eden! det var grymt!



4 juli, sista dagen slutade med att jag fick prova fyrhjulning. väldigt kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!