sön 17 juli

har haft finbesök hela helgen, därför har det varit lite tyst här. det har varit väldigt kul att ha Johan här. han träffar inte mina föräldrar så ofta. men nu har han åkt. det känns lite tomt och en aning sorligt. det känns som en evighet innan jag får träffa han och mina vänner i borlänge. men måste jobba nu, måste få in pengar.

det som har hänt:

fredag: gick på bio i norrköping med johan, vi såg på pirates of carribien, åt smörgåstårta när vi kom hem.
lördag: gick en runda i sörping jag köpte ett par örhängen i glitter outlet för tio kronor.  sedan åkte vi och bada i klarjön med vår gummibåt.
söndag: åkte till ett annat badställe och hade det mysigt. sedan åkte Johan hem.

det har verkligen gått fort och vi har gjort så mycket vi har kunnat. önskar att jag inte behöver jobba utan kunde följa med till borlänge.





nu tröstäter jag smörgåstårta och godis framför en massa ugly betty avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!