Att sjunga med hjärtat



http://www.peaceandlove.nu/cafe/

Igår var det spelningen på cafe peace and love, det gick bra och det var roligt! Efter jag varit med Idol så har jag börjat överanalysera mig själv när jag sjunger, jag tänker på utal  och hur jag spelar, det var lite jobbigt. men det lär nog gå över snart. det är bra att jag tänker på det annars med måtta så jag kan förbättra mig, men på scen är det jobbigt och jag tror att det syns ibland. aja men fick höra att jag hade utvecklats igår så jag är nöjd.


scenen, blåste upp ballonger för att det är fint!



maten som jag fick! kyckling sallad med soltorkadetomater och fetaost. mums!



Publiken! endast killar i början när jag spela sedan droppade in lite tjejer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!