fake or real honesty



vet inte om ni ser, men iallafall, idag är det första gången någon utrycker sig att de inte tycker om min musik. hmm det kändes lite men sen vet jag att det låter bra. men kanske just det videoklippet är inte bra? fast han verkade lite fjortis och jag brukar inte bry mig om fjortis-personer. hmm ska fokusera på det positiva jag får höra. men man blir lite ställd först. han kanske är bara riktigt ärlig?
men jag vet att denna bransch är tuff, jag misstänker att jag kommer  höra en del sånna här saker nu...vad var det vi sa Karro?
när folk inte tycker om än så betyder det att man har blivit uppmärksammad och att man har kommit en bit på vägen i musikkarriären.


man måste tro och satsa. annars faller man.



Kommentarer
Postat av: Gök

Du ska inte ta åt dig när någon skriver att du sjunger dåligt. Ta bara åt dig av konstruktiv kritik - bra som dålig. Det är de man ska suga åt sig och ta lärdom från. Inte från skitungar som inte har något bättre för sig. Han har säkert inte ens hört låten, utan kommenterade för sakens skull. Finns många idioter.

2011-06-15 @ 11:21:41
URL: http://lindagoek.blogspot.com
Postat av: nath svar :

misstänkte att han skrev så bara för att skriva.

2011-06-15 @ 12:40:07
URL: http://karadu.blogg.se/
Postat av: Karro

Du är bäst! Som Gök säger, ta åt dig av konstruktiv kritik, men inte av nån fånig kommentar från en fjortiskille.

2011-06-15 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!