mån 13 juni

Idag jobbade jag mitt första pass på jobbet, och jag vill bara säga att jag är väldigt nöjd med jobbet. I sommar kommer jag jobba som vårdare i ett hemboende, det är trevlig personal och inte så krävande, (hittils).
denna sommar kommer jag planera mycket inför hösten. I Höst händer en del saker och jag måste få ihop allt som måste göras. :) jag har några projekt som jag verkligen brinner för och jag vill verkligen att det ska bli av. vill inte att mina idéer ska hamnas i glömskan.
mer om idéerna kommer jag ta upp längre fram när jag har fåt ihop det ordentligt. :)
men en sak kan jag avslöja att det är en musikvideo på gång.

besos

Kommentarer
Postat av: Ea

Va roligt ^^ Ser jag fram emot att få se :)

2011-06-14 @ 16:16:11
URL: http://eachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!