tis 14 juni

Idag har jag varit på en väldigt lång informationsmöte. skönt att man får lön.
just nu är det pepp inför peace and love! ska jobba hela veckan men endast åtta timmar per dag och det kommer inte bli senare än klockan 23.00 så om jag skulle jobba på kvällen på lördag så kan man iallafall hinna se någon stor konsert på kvällen som slutat 01.00 typ. dessa är de band jag är sugna att se på, antagligen kommer jag inte få se alla men så är det när det är festival :)

Bob Dylan [US]
The Strokes [US]
Kings of Leon [US]
M.I.A. [UK]'

30 Seconds To Mars [US]
The Ark & Dalasinfoniettan
Mando Diao
Lykke Li
Ziggy Marley [JM]
Hoola Bandoola Band
bob hund
Timbuktu
Säkert!
Kapten Röd
Rebecca & Fiona


sen är det säkert mer band man vill se! men mer planering blir det när man får artistschemat och sitt eget schema.
ps: den med tjock text är de jag ska piriotera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!