tis 28 juni

slutade åtta idag men jag har inte gjort något, jag har inte orkat...jag tror att jag stannar hemma och vilar upp mig så mycket det går för att imorn börjar jag 9 och slutar 17...
Imorgon vill jag se navid mondiri och lykke li.. sen kanske något annat om jag hinner med..men ärligt talat vill jag umgås med någon. just nu ser det ut som att jag kommer för gå själv för att se på konsertena...
är det så att jag träffar på någon som vill lyssna på musik imorn så ska jag passa på att se på fler artister!

Kommentarer
Postat av: Gök

Navid Modiri.. Hm. Känner igen det namnet som fan. Tror jag chattade med någon som kände honom eller så.. Fast det var några år sen, innan han blev kändis kanske..

2011-06-29 @ 02:19:12
URL: http://lindagoek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!