4 fre mars

denna dag följde jag med Annika till radiohuset för att hon har fått sommarjobb på svt (godmorgon sverige). I Radiohuset fanns det stora affischer på radiopratare, även på Radioapan. söt!
Det finns en app som heter Rabble, där man får en massa rabbater som finns i närheten. Annika och jag gick till en libinesisk restaurang och fick rabatt på deras lunchbuffé, endast 49 kr. Billigt och gott.
Restaurangen hette "Cafe by Lorens".
När vi hade ätit oss mätta åkte vi till medborgarplatsen för att möta Linda. Linda och jag hade bestämt att vi skulle klippa oss. I Rabbleappen fanns det ett erbjudande att klippa sig på Eleganz och få 40 procent rabatt. utmärkt! det kostade 193kr att klippa sig för mig där.
ett annat tips om man ska äta billigt är att gå till Jensen (dock inget för vegeterianer), där det finns lunchbiff för 49! jag har otroligt dålig ekonomi därför tänker jag verkligen på vad jag lägger mina pengar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design by Jaggu!